I take the ways nobody takes. My ways.

Har duschat, ätit god middag, duschat osv. Pluggat mycket har jag också gjort, och håller fortfarande på trots allt..

Har suttit och tänkt på massa saker, deep thoughts ni vet? Har kommit fram till att ta svåra beslut som jag nu känner att jag måste ta tag i, i tid.
För just nu dansar mitt liv på en lina, ibland är det topp och ibland håller det på ramla sönder men allt av samma anledningar.
Ska dra mig bort från allt onödigt.
Människor med noll respekt, ska låta dom vara och ta vara på mig själv, för i slutänden är det bara det som räknas. JAG och vad jag gjort med mitt liv.
Ska satsa på skolan, få bra betyg,
Sluta vara då oförskämd mot min familj och sprida kärlek istället, för kärleken är meningen med livet.
Så alla ni hatare, varför hata och inte älska? Tänk på det ni men jag har tagit mitt livs största beslut nu och det ska gå raka vägen framåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0