bekännelser

 

Vi har alltid Lambi's toapapper och baby våtservetter hemma haha, det funkar liksom inte annars

När jag kommer hem tar jag alltid på mig tofflor, en random vana jag ärvt av min mamma

Jag och Elza bor så nära varandra så vi kan träffas typ åtta sen gå hem senare, skit skönt

Jag har gjort världens största misstag i livet men ändå världens bästa..

Jag är inte kär i nån som det ryktas om bland mina små stalkers, avgudar bara en killes utseénde och han är
lagomt äldre än mig också.

Jag skäms aldrig över mig själv, är lika galen med en främling som med mina andra kompisar, fråga mina kill kompisar, dom hittar inte problemet med mig haha

Jag har världens bästa vänner, ar verkligen insett vilka som egentligen finns där för mig då jag behöver dom.

Som ni kanske vet är TucTuc mina favvosar!

Jag sover alltid med gosedjur, känns bara tryggt då man gjorde som liten också.

På tala om sova, sover bara i färgade/mönstrade sängkläder, vi äger inte ett ända en färgat par av säng kläder, sover inte bra annars.

Musik är mitt liv. Har på mig hörlurar hela tiden. Från morgon till kväll. Händer till och med att jag glömmer att dom sitter i och sover med dom haha

 

 

 

Har ett par och välja mellan, plus mina rosa jag har på mig hihi

Jag vet bilderna fuckade sig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0