Sjuk och grejer

 


Hej på er guys!

Förlåt för min urusla bloggning, men jag har tyvärr blivit sjuk och mått riktigt dålig så har sovit i närmare ett dygn i sträck nu, hemskt..
Vaknade till här på senare eftermiddag, kollade Sex & The City och såg solen? Fan vad avunsjuk man blev då.
Blev också smått överraskad av TucTuc som Linnea och Elza hade kommit och lämnat till min brorsa medans jag låg och sov. Så söta, det kallar jag riktiga vänner! Saknar båda enormt så det var dock synd att jag sov när dom kom..

Sedan har massa andra av mina underbara vänner hört av sig vilket fått mig att må lite bättre denna tråkiga sjuka dag, all kärlek till dom♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0